Waardering over Harris, R.C., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Harris - Vlaardingen op 30 juli 2012

2.5

Sorry... maar gewoon bar slecht! Ik zal bij elk punt nader toelichten. 1) Afspraken Er moet tientallen keren gebeld worden voordat je de telefoniste te spreken krijgt. Er is geen keuze menu en je word ook niet in de wacht gezet. Een afspraak maken heeft alleen zin om je komst te melden, want de tijd klopt nooit. Er is een uitloop van gemiddeld 55 minuten! 2) Accommodatie Ik kwam met mijn rolstoel niet naar binnen! Gelukkig ben ik niet zwaar en lukte het mij naar binnen te tillen. Er is een enorme drempel die ook voor oude mensen niet gemakkelijk te nemen is. Waarom ligt hier in vredesnaam geen plankje om zo een heuveltje te creeeren waardoor iedereen naar binnen kan? Er stopt een bus aan het eind van de straat, maar de parkeer gelegenheid voor de auto is zeer gering en daardoor slecht, en staling van fietsen is niet mogelijk: geen fietsen rek o.i.d. te bekennen. 3) Medewerkers Zoals hier al vaker gemeld is spreekt Dhr. Harris gebrekkig Nederlands en wordt er regelmatig gegrepen naar Engelse woorden. 4) Luisteren Er is een verschil tussen iets horen en luisteren. Horen is het fysiek waarnemen van een geluid. Dhr. Harris zal ongetwijfeld iets horen. Luisteren lukt hem echter niet aangezien hij geen idee lijkt te hebben wat je zegt: taal barriere!!! 5) Informatie Zoals bij de voorgaande punten spreekt ook hier het gebrekkig hanteren van de Nederlandse taal een rol. Als dhr. Harris informatie geeft is het zeker niet geruststellend. Een opsomming van de bijwerking en mogelijk ernstige zieketen, maar geen geruststellend praatje. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het 'paracetamol': maagzweren, maagbloedingen... alles is mogelijk. Dhr. Harris wijst je graag op al deze eventuele bijwerkingen. 6) Behandeling Persoonlijk vind ik het erg jammer dat er geen halve punten gegeven kunnen worden, aangezien ik hier graag een 5,5 gegeven zou hebben. Voldoende: je krijgt een medicijn mee dat help of je wordt doorgestuurd naar een specialist. Echter, hier blijft het ook bij. Naar mijn mening is er meer nodig voor een goede behandeling (met name in het sociale gebied), maar daarin wordt tekort geschoten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Harris, R.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.