Waardering over Harris, R.C., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Harris - Vlaardingen op 11 januari 2017

9.5
  • Burn-out

Wij ,als echtpaar, waarderen dr Harris, Enorm! Hij vraagt altijd wat kan ik voor u doen? Ik zeg wat er aan de hand is, dokter vraagt, ik begrijp van u dat u last heeft van.....klopt dat? Vraagt ook door,trekt niet "zomaar" een conclusie, is serieus, neemt de tijd voor je, en anders maak je een dubbele afspraak. De communicatie is goed, en als ik het niet begrijpt dan zeg ik dit tegen de dokter. Dr Harris heeft geduld, véél kennis, accuraat, correct een invoelend persoon, evenals zijn assistenten. Altijd hartelijk mee levend en mee voelend, mee denkend.. Wij geven deze arts met zijn assistenten een 10 met een griffel. Het is ook belangrijk hoe de patiént een arts benaderd!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Harris, R.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.