Waardering over Hartman, J., Huisartsenpraktijk De Jagerwegpraktijk - Dordrecht op 24 mei 2020

• N.v.t.

2.8

Op vrijdagavond 15-5-2020 om 23.30u is mijn echtgenote na een zeer zware val behandeld op de Afd. Spoedeisende Hulp van het ASZ te Dordrecht. Zij had o.a. een zwaar gekneusde knie, zwaar gekneusde enkel, zwaar gekneusde pols en elleboog. Mijn vrouw kreeg het advies om na het weekend de huisarts Dr.J.Hartman te laten komen om alle kwetsuren nogmaals in ogenschouw te nemen en eventuele verdere maatregelen te nemen. Deze dokter is geweest, heeft het relaas van mijn vrouw aangehoord en vervolgens nergens naar gekeken. Hij heeft enkel Aafje gebeld om de andere ochtend te komen zwachtelen en de apotheek gebeld voor verbandmateriaal. Nogmaals hij heeft mijn vrouw na deze zeer zware val zelf verder totaal niet meer onderzocht, noch ergens naar gekeken. Bij Aafje sprak men hier grove schande van.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hartman, J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.