Waardering over Hartog, H.C. de, Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Lijsterweg - Hengelo op 10 oktober 2019

3.5

'S avonds werd ik ziek met blaasontstekingsklachten, heel hoge koorts, flauwvallen, misselijkheid en erge pijn in mijn zij. De volgende ochtend gebeld en kreeg te horen 'dat het waarschijnlijk gewoon een blaasontsteking was'. Urine in moeten leveren zonder de huisarts of assistent te hoeven zien (desondanks zo ziek te zijn). Via de telefoon uitslag, AB voorgeschreven. De hele dag moeten braken, geen AB of pijnstillers of water binnen kunnen houden en nog zieker geworden. Toen ik terug belde kreeg ik te horen 'dat de AB gewoon even tijd nodig had om in te werken'. De volgende ochtend weer terug gebeld en uitgelegd dat ik de AB en pijnstillers nog niet kon innemen en geen water kon drinken, toen kreeg ik te horen 'dat ik het weekend maar even door moest komen'. Pas toen ik erop stond dat het écht niet ging, mocht ik dan wel even langskomen om de CRP-waarde te prikken bij de assistente. Die was veel te hoog en pas toen kwam de huisarts. Die zei dat ik in het ziekenhuis even 1 nacht aan het infuus moest voor betere AB.In het ziekenhuis hadden ze door dat het erger was, uiteindelijk uitdroging, blaasontsteking, ernstige nierbekkenontsteking, longontsteking en bloedvergiftiging met zeer hoge koorts! Ook voor dit voorval al niet zo tevreden, bezoeken waren altijd erg kortaf en ik voelde me niet welkom of gehoord. Wij gaan naar een andere huisarts! Vaak kwam ik bij een huisarts in opleiding terecht, daar voelde ik me altijd goed bij.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hartog, H.C. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.