Huisarts Hartong, W.

Huisarts

Geslacht
Man
Er zijn 9 waarderingen Waarderen

Waardering over Hartong, W., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk W. Hartong - Heiloo op 5 december 2018

Dokter Hartong heb ik helaas meerdere malen ervaren als een arrogant en verwaand persoon die niet de moeite neemt om te reageren opvragen. Hij negeert deze, of doet het af met: Geen tijd. Ik heb hem hierop meerdere malen netjes op aangesproken wat ik hiervan vond en hoe ik mij hierbij voel. Geen enkele reatie. Dit kan hij als huisarts niet maken. Ik heb hem veel krediet gegeven maar vanwegen deze blijvende hooghartige houding is de maat vol. Ik ben naar een andere huisarts gegaan en hem hierover van te voren ingelicht dat ik een andere huisarts ging zoeken. Ook toen nam hij niet de moeite om hierp naar mij toe te reageren wat ik zeer respectloos vind.De assistenten, alle lof, zeer vriendelijk en correct. Dokter Hartong heeft ook goede dingen gedaan maar zijn fatsoensnormen qua omgang zijn ver beneden peil, niet passend bij een huisarts.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hartong, W.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.