Waardering over Heijnen, A.M., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Heijnen - Amsterdam op 11 januari 2017

• Hiv-infectie

Hoewel de behandeling van mijn hiv elders wordt gedaan, is het natuurlijk van groot belang dat mijn huisarts niet alleen op de hoogte is van mijn behandeling, maar dat hij/zij ook weet wat er op het spel staat waar het gaat om mijn manier van leven, mijn algehele gezondheid en op welke manier ik mijn leven zie. Bij dokter Heijnen bleven dit sterke aandachtspunten vanaf het kennismakingsgesprek. Hij wilde echt weten wie hij in zijn spreekkamer had, wat ik verwachtte van hem en op welke manier hij kon inspelen op deze verwachtingen. En dit alles op de meest menselijke en ontspannen manier mogelijk waardoor mijn huisartsbezoeken mijn vertrouwen in de artsenprofessie optimaal gestut hebben. Als ik iets niet begrijp weet dokter Heijnen me dat vrijwel altijd heel helder, zonder taboe, uit te leggen, vaak met gebruik van humoristisch understatement en scherp volgens zijn gehanteerde hoge schaal van integriteit. Dokter Heijnen is daarnaast ook een expert verbonden aan de Huisarts Advies Groep Seksuele Gezondheid waardoor vragen over hiv en soa met de laatste stand van zaken beantwoord worden. Maar voor aandoeningen die niet onmiddellijk met seksuele gezondheid te maken hebben, is hij ook zeer deskundig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Heijnen, A.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.