Waardering over Heitmann, M., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Mulders en Heitmann - Lage Zwaluwe op 25 september 2015

2.0

Kwam na mijn bevalling onaangekondigd langs. Terwijl ik daar absoluut geen behoefte aan had na een uitputtende bevalling van vier dagen en alle reguliere kraambezoek. Totaal niet bekend met mijn situatie en verleden. Hij begon zomaar vragen te stellen over mijn bevalling terwijl ik hem niet ken en daar niet met mannen over praat. Wat hij had kunnen weten als hij mijn dossier gelezen had. Niet voorbereid dus. Toen ik liet blijken dat ik niet op zijn bezoek zat te wachten (mijn man had hem binnen gelaten) werd hij boos, liep hij door mijn huis te vloeken en riep hij dat ik onbeschoft was! Toen ik hem achterna liep en 'pardon?' vroeg, begon hij buiten ook nog eens ruzie met me te maken en weigerde hij zijn excuus aan te bieden. Terwijl hij zomaar langs komt. Ik kan er niets aan doen dat niet iedereen hem met open armen ontvangt. Hij had er het zijne van moeten denken en netjes weg moeten gaan. Hij was totaal onprofessioneel en beschikt in de verste verte niet over enig empatisch vermogen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Heitmann, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.