Waardering over Heitmann, M., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Mulders en Heitmann - Lage Zwaluwe op 31 mei 2017

2.3

Nooit tevreden geweest over de huisartspraktijk in Lage Zwaluwe en had na de pensionering dr. Boschker mijn hoop een beetje gevestigd op dr. Heitmann. Helaas is dat een bittere teleurstelling gebleken. Heeft geen goed luisterend oor voor zijn patiënten en denkt wel alle wijsheid in pacht te hebben. Heeft zich overduidelijk nooit ingelezen in de dossiers van zijn patiënten, in ieder geval niet in het mijne waardoor er ook nog eens makkelijk fouten gemaakt worden met vervelende gevolgen (verkeerde medicijn dosering, onjuiste en onvolledige informatie verstrekken aan instanties). Veel gezeur en problemen ondervonden en zelfs dr. Heitmann boos aan de telefoon gehad omdat ik het lef had zelf actie te ondernemen m.b.t. mijn medicatie, nadat ik een week gewacht te hebben omdat zijn praktijk personeel niet adequaat reageerde.Tip: zoek een andere praktijk, dat heb ik ook gedaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Heitmann, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.