Waardering over Hennepe, I. te, Huisartsenpraktijk Leonard Springer Huisartsen, Praktijk Blok/Hennepe - Haarlem op 20 februari 2017

9.3

Dr. Te Hennepe is mijn huisarts en ook sinds een paar jaar van mijn moeder.Ze is, zeker nu mijn moeder terminaal is, zeer begaan, duidelijk en eerlijk en niets is haar te veel.Ze komt zelfs na haar drukke werkdag nog langs bij mijn moeder en doet alles om het haar zo comfortabel mogelijk te maken.Ik vind het heel fijn dat ze goed luistert, dat we samen goed kunnen overleggen en dat ze mij als dochter ook serieus neemt.Ik ben haar erg dankbaar en mijn moeder ook voor de excellente behandeling.Zelfs nu ze op vakantie is heeft ze er voor gezorgd dat vervanger Dr. Movig, geheel op de hoogte is van mijn moeders situatie en ook hij is er voor haar en neemt haar situatie, ondanks dat ze 95 jaar is, zeer serieus !Hartelijk dank daarvoor.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hennepe, I. te? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.