Huisarts Heuvelman, A.

Huisarts

Geslacht
Vrouw
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Heuvelman, A., Huisartsenpraktijk Dokters van Nederhoven - Zwijndrecht op 3 maart 2016

Overige aandoeningen

Tot drie jaar geleden had ik altijd veel lof voor deze huisarts. Ze was vriendelijk en stelde altijd de juiste diagnose. Tegenwoordig worden mijn klachten niet serieus genomen, wordt een klacht gehaast afgeraffeld en heb ik al meerdere keren een zucht en een steun van deze huisarts ontvangen onder het mom van 'wat wil je dat ik eraan doe'. Dit was voor mij echter de druppel en ben dan ook op zoek gegaan naar een andere huisarts. Iemand die mijn problemen wel serieus neemt en de tijd voor je neemt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Heuvelman, A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.