Waardering over Hoeks, P.T.C., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk de Hoven - Zutphen op 5 februari 2013

Een geweldige arts. Ik voel me altijd heel erg op mijn gemak bij hem, zelfs als ik met genante of moeilijke klachten bij hem kom. Hij luistert geweldig, neemt daar alle tijd voor en stelt precies de goede vragen aan me. Soms ziet hij bij het binnenkomen in zijn spreekkamer al wat er aan de hand is, zo goed leerde hij me kennen. Bij ernstige paniekaanvallen die ik in het verleden had, sprak hij me zelfs buiten het gebouw omdat ik daar toen niet naar binnen durfde! Hij heeft prima humor en slaat precies de juiste toon aan. Hij is bijzonder kundig en heeft nog nooit een foute diagnose gesteld bij mij. Zijn assistente Mette is ook geweldig, altijd fijn om met haar te kunnen bellen en haar geruststellende stem te horen. Dokter Peter Hoeks en medewerkers zijn top!!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hoeks, P.T.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.