Huisarts Hoekstra, G.C.

Huisarts

Geslacht
Vrouw
Er is 1 waardering
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Hoekstra, G.C., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Hoekstra - Deventer op 17 juli 2014

Overige aandoeningen

Ik kan niet eens een afspraak met Hoekstra maken, Kom niet langs de assistente. Terwijl Hoekstra genoemd is als vervangende arts van mijn eigen arts Reddigius, omdat hij op vakantie is. Als reden wordt opgegeven dat zij nachtdienst heeft gehad. Maar ik hoef helemaal geen afspraak vandaag. Assistente geeft geen uitleg, alleen een mededeling. Kortom, zoek het maar uit! Service echt beneden een nul!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hoekstra, G.C.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.