Huisarts Hofmans, J.A.

Huisarts

Waardering over Hofmans, J.A., Huisartsenpraktijk Huisartspraktijk Hofmans - Voorburg op 15 december 2017

Momenteel sta ik iets langer dan een jaar ingeschreven bij deze huisarts. Ik ben nog jong en heb weinig klachten en als ik die heb, dan ben ik niet het persoon om direct ergens aan te kloppen. Ik handel pas zodra ik denk dat er echt even naar gekeken moet worden. De keren dat ik daarom contact zocht met mijn huisarts ben ik niet verder gekomen dan de doktersassistent, ik heb zelfs een keer geen afspraak kunnen maken omdat ik het moest aankijken. Terwijl er zeker iets is, omdat de aangedane plek niet oogt als normaal en het voelt niet alsof het zo maar weg trekt. Ik ben zeer teleurgesteld en voel mij niet serieus genomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hofmans, J.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.