Waardering over Hogewind, B.J.D., Huisartsenpraktijk Reinds en Hogewind Huisartsen - Amsterdam op 19 februari 2021

9.7
  • Leververvetting

Dokter Hogewind is een zeer kundige arts die oog heeft voor het menselijke aspect! Een arts die het doel nooit uit het oog verliest. Ik ben hem zeer dankbaar voor de aandacht die hij heeft voor mijn langlopende klacht. Het voelt gewoon goed. Telefonisch is prakrijk soms lastig te bereiken, maar er zijn alternatieven om contact op te nemen met de behandelde arts zonder de telefoon te hoeven gebruiken. Ik heb soms het gevoel dat de praktijk balie soms onderbemand is wat irritaties kan geven bij zowel de patiënt als de assistentes. Maar dat is helaas de actualiteit want er is gewoon sprake van een tekort aan zorgpersoneel. Trots op deze praktijk en voornamelijk op dokter Hogewind.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hogewind, B.J.D.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.