Waardering over Hollweg, J.M., Huisartsenpraktijk Groepspraktijk Bachlaan - Bunschoten-Spakenburg op 31 december 2017

• Evenwichtsstoornissen

José is jarenlang mijn huisarts geweest. Jaren waren we veel mee maakte en zagen hoe ik slechter en slechter werd lichamelijke en later ( mede door druk en agressie exman) geestelijk ook totaal opraakte. Jaren waarin mogelijk niet alles een naam had wat ik heb maar Meerdere wel degelijk, helaas kom ik er nu wel achter dat er toch veel in mijn dossier blijkt te missen..zit dat in t archief wat niet is ingescand of ?? Nooit goede info erna van uit UMC en andere ziekenhuizen gehad? Geen idee...iets ik nog graag met haar over praat ondanks ik nu woon in een verpleeghuis....met enige spijt....maar ja ik leef nog wel...José was er echter wel altijd voor mij..ze bezocht mij thuis toen t te zwaar werd om naar hun te komen en dacht met mij mee, samen maakte wij uit hoe verder moest altijd...en zochten we soms ook de midden weg waarin we beide tevreden waren...doordat ik veel in jeugd al had meegemaakt en daardoor al nodige wantrouwen had denk ik zeker ik t haar niet altijd makkelijk hen gemaakt want anderzijds leerde ik van de spyccholoog bij de Pijnpoli dat ik beter voor mezelf tegenover artsen moest opkomen en ja dat kon best botsen...t was voor ons beide denk ik ook wel zwaar en nu drie jaar is mijn huisarts niet meer maar toch..ik mis haar wel nog steeds...vind t jammer dat ik op einde zo ziek was en met een man in huis zat, of ik wist José weet wat hij deed waardoor ik enkel meer opgebrand raakte na zware ziekenhuis opname en weer proberen er boven op te komen maar er beide zaden t niet goed ging...ik heb mij laten overhalen tot iets ik eigenlijk niet wilde maar daar heeft zij geen schuld aan..ik denk ze degelijk wel door had dat thuis met mijn ex verkeerd liep..en hier...ik kreeg rust...kwam zelfs aan maar helaas...ondanks ik nu niet zoveel roofbouw meer hoef te plegen op mezelf ga ik wel achteruit en kies ik nu dan toch de weg die ik destijds al wilde kiezen omdat t teveel ook wordt ondat alles enkel toeneemt..ik vind José een zeer fijne vriendelijke maar piitog ook als nodig is huisarts die zeker opstaat tot een discussie eventeel over of iets echt t beste is.  Die je laat mee denken en anderzijds ook wel degelijk laag Etten wat zij t beste vind en waardoor ze min t gevoel gaf ze altijd naar mij luisterde en mij geloofde.... ipv te denken zoals ik eerder artsen had dat ik t verzon....want nou laat ik zo zeggen niemand ligt voor zijn lol jaren in bed en nog en wil zo afhankelijk zijn..en ergste thuis moest ik heel vaak obdanks er man on huis was t zelf maar uitzoeken tot aan mij koffer inpakken voor hier...Kruipend en al...en uitgeput al...Maar ik deed t..besef ik daarin tegenover José niet eerlijk ben geweest waardoor zij mogelijk niet door heeft gehad wat er eigenlijk bij ons speelde en dat ik zeker niet enkel t punt was...maar ik heel wat energie kwijt was aan de ander on huis....wat ik zelf ook pas later echt inzag Overigs hoor.Ik wil haar vooral hartelijk bedanken want deze arts staat er tenminste voor je! En wil je graag helpen als ze even kan hoe ingewikkeld t ook was ....ze was er tenminste voor mij en dat was voor zeer belangrijk. Dank je wel José en je verdient in mijn ogen meer dan een 8 hoor...maar moet meer beoordelen en nou niet alles liep even soepel bv aks ik belde of wat nodig had ging t wel eens mis...maar denk in zo volle drukke praktijk...ach overal is wel wat. Maar één ding José....tehuizen van nu en hoe vroeger ging ondanks y nu zo mooi is of lijkt...in tehuis krijg je in alles zoveel minder en dat doet niemand goed..en een exct mens kun je daarsoor ook niet altijd voelen...Want te weinig mensen om de zware zorg voor iedereen te doen..Dis José kijk altijd of en hoe iemand zolang mogelijk thuis kan blijven want in mijn ogen is dat beter soms aks hier al is de mogelijkheid er voor mij er helaas nu niet meer omdat ik besef ik niet meer alleen kan wonen...José wens je beste eb  dank je voor al je zorg en medeleven en begrip en respect door de jaren heen!!!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hollweg, J.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.