Waardering over Hordijk, J., Huisartsenpraktijk Gezondheidscentrum Spoorlaan, Huisarts J. Hordijk - Capelle aan den IJssel op 28 november 2012

9.7

Hordijk was voor bijna 20 jaar mijn huisarts en het is een uitstekende arts die werkelijk betrokken is bij het welzijn van zijn cliënten. Gezien hij mijn eerste huisarts was is hij voor mij tevens de standaard waarmee ik iedere arts vergelijk (ook specialisten op de punten Luisteren, Informatie en Behandeling). Zelf ben ik tegenwoordig nauw betrokken bij de zorg sector, werk en privé. Als een Hordijk en hoe hij zich inzet voor zijn cliënten de standaard zou zijn, dan zou de beeldvorming rond de Nederlandse zorg stukken positiever zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hordijk, J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.