Waardering over Hordijk, M., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk De Gravin - Tiel op 12 juli 2019

3.2
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

In de eerste instantie goed overkomen, dan maak je de klacht duidelijk en merk je dat Hordijk een eigen mening en plan trekt waar niemand tussen kan komen. Ze is erg psychologisch gefocust, en sluit geen fysieke problemen uit. Vorige jaar Sept 2018 met forse klachten, buikpijn. Benauwd..op bed met oxycodon...Overprikkelbare darmen bekend..en dan is het klaar,..kwam een andere arts thuis die helaas kort in de praktijk werkzaam was en weer weg is. Zij  kwam thuis en stuurde mij door naar internist. Hier in Tiel moet je niet wezen als je correct en goed behandeld wil worden. Dus..Ik naar UMC - operatie. Eierstok tot 1 grote cyste geworden, ernstige verklevingen, endomytriose..longproblemen..En dit zat volgens Hordijk tussen de oren. ..Ook nooit meer gezien of gesproken, wil ik niet..En toch..ze leest het dossier..Nooit een excuus van haar ontvangen..Nu Juli..en ben nog herstellende, pijn gaat niet meer weg, ..Zoek een arts waarop je kan bouwen..en  die naar je luistert.Het niet op een GGZ verleden en PTTS gooit..Want ze geeft het dossier en haar idee door aan een andere arts en die behandelen je dan naar haar idee. Wilde jaren geleden naar een specialist..en hier te kort daar te laag...kreeg de verwijzing..Hij was duidelijk goed geïnstrueerd door M. Hordijk..Er werdt gewoon gezegd,..Ik zou niet weten wat ik voor u zou kunnen doen verwijs u terug naar huisarts. Ik kan een boek schrijven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hordijk, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.