Waardering over Hortensius, M., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Prelude - Alphen aan den Rijn op 20 juni 2012

4.7

Ben al lang bij hem weg gelukkig. Een schandalige opmerking volgens huidige behandelaars in mijn dossier "totaal verspilde tijd" zorgde bijna ervoor dat we naar het tuchtcollege gingen. Toen hij mijn ondertussen ex vrouw fout diagnosteerde én paniek veroorzaakte in onze omgeving door haar te diagnosteren vóórdat er ook maar enig onderzoek was gedaan, was voor ons de maat vol. Een schreeuwende assistente maakte het plaatje compleet. We zitten nu gelukkig al jaren bij een huisarts die wél goed is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hortensius, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.