Waardering over Hurenkamp, M., Huisartsenpraktijk SGE Woensel, Huisartsen - Eindhoven op 15 oktober 2019

2.0
  • Hoge bloeddruk

We zijn een aantal keer voor mijn moeders knie klachten geweest. Er wordt niet naar gekeken, maar er wordt wel gezegt dat haar botten slijtage hebben. Wat wel vaag is want, er is geen onderzoek geweest voor haar knie behalve de mondelinge. Wat heel erg schandalig is dat mijn moeder vorige week met hoge bloeddruk naar het ziekenhuis met spoed wordt verwezen en ze een bloeddruk apparaat mee krijg waarbij 24 uur lang haar metingen worden bij gehouden. En 2x zijn we nog eens bij de huisarts geweest om de bloeddruk medicatie te laten schrijven. Na 1,5 week gewacht te hebben vraag ik aan de asistente (na 2 uur gewacht te hebben) of ze het geschreven hebben. asistente kan geen gegevens terug zien, mevrouw de huisarts is er niet wordt doodleuk verteld. Ze moet mij nog eens laten wachten en belt me later terug omdat ze dus niet kan kijken naar de juiste medicatie, 45 minuten later wordt ik gebeld. Ze zijn al 7 oktober voorgeschreven. Ik bel de apotheek op blijkt dat het niet meer leverbaar is

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Hurenkamp, M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.