Waardering over Iest, C.G., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Iest - Leeuwarden op 15 augustus 2013

9.7

Nou, ik zou dokter C.G. Iest wel aan een ander aanraden, want ik heb een hele goede ervaring met de dokter, ik heb in 2001 zwaar ongeval gehad. Als ik iets heb en ik bel voor dat hij even langs kan komen bij me dan is het gelijk ik kom straks wel effe langs, en hij komt dan ook gelijk dezelfde dag nog. Nee ik kan niet iets bedenken dat ik zeggen kan van he dokter dit vind ik niet normaal. Nee ik zou niet graag bij dokter C.G. Iest vandaan willen en naar een andere arts moeten. Dokter ik vind 9.7 u erg gegund.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Iest, C.G.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.