Waardering over Israel, P., Huisartsenpraktijk Huisartspraktijk Nazareth - Maastricht op 5 februari 2013

9.3

Dr. Israel luistert goed naar haar patiënt, daarna legt ze in begrijpelijke taal uit (indien nodig met beeld materiaal) wat er aan de hand is, indien nodig stelt ze de patiënt gerust en bij verdere noodzakelijke ziekenhuisonderzoeken regelt zij dit snel. Zij vraagt bij het volgende bezoek aan haar patiënt of het ziekenhuis onderzoek mee- of tegen is gevallen. Zij is vriendelijk en een arts van de huidige moderne tijd. Ik hoop mijn leven lang haar patiënt te mogen zijn en wens haar veel gezondheid en succes toe. Enige minpunt is de slechte telefonische bereikbaarheid van de praktijk in de ochtend tot 10:00 uur.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Israel, P.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.