Waardering over Jabbour, D.E., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Keizersgracht - Amsterdam op 21 december 2018

2.7

Dr Danny Jabbour heeft de éénmanspraktijk van mijn huisarts per 1 oktober overgenomen en heeft die ingelijfd bij zijn 7 vestigingen tellende HAP Keizersgracht te Amsterdam. De vestigingen zijn verspreid door heel Amsterdam.  Zonder kennisgeving aan mij als patiënt zijn mijn gegevens op álle vestigingen door alle medewerkers in te zien. Ik ben als patiënt niet geïnformeerd en er is niet aangegeven dat ik bezwaar kan maken tegen het verspreiden van mijn (uiteraard zeer vertrouwelijke) gegevens. Ik heb als patiënt geen idee  wie er allemaal bij mijn gegevens kunnen!  Ik heb verschillende keren getracht het onderwerp ter sprake te brengen, maar krijg geen respons. Dit is niet wat je van een huisarts verwacht!

Bent u of werkt u voor Jabbour, D.E.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.