Waardering over Jabbour, D.E., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Keizersgracht - Amsterdam op 26 november 2012

9.8

Wij zijn met ons kind bij Dr. Dany ingeschreven, en willen nooit meer weg. Een dokter die niet (ver)oordeelt, open en direct is. Hij luistert heel goed en laat mensen in hun waarde. Vooral als je kinderen hebt, is dat heel prettig, omdat je vaak al van alle kanten advies en kritiek krijgt. We hebben hiervoor een stomme fout van een andere huisarts gehad met blijvende schade (litteken in gezicht, opensnijden van herpes plek door vorige huisarts), dus het is voor ons heel belangrijk dat een dokter de tijd neemt om te luisteren en door te vragen, en niet meteen beslissingen neemt om er maar snel vanaf te zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jabbour, D.E.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.