Huisarts Jansen, M.L.A.

Huisarts

26 resultaten voor je selectie:

Huisartsenpraktijk Gezondheidscentrum Op 1 lijn, Huisartsenpraktijk Jansen - Dordrecht

1 november 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Het is een prettige arts die me serieus neemt, die mij, indien noodzakelijk, doorstuurt en niet zelf aan gaat rommelen. Een kundig mens die goed naar je luisterd.

2 oktober 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Het is bijna onmogelijk om een afspraak te maken. De bereikbaarheid van de assistente is beperkt en als je haar aan de telefoon hebt lukt het maar zelden om ook echt een afspraak met de dokter te...

5.2

30 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Even inemended man met een luisterend oor

26 november 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Goede en rustige uitstraling, geeft goed gehoor aan patiënte, geeft goede en begrijpelijke informatie over de kwestie en ook goede adviezen.

9.2

12 november 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Netjes, vakbekwaam, rustig en doortastend!

11 juni 2015 - Goedgekeurd door de redactie

Wat een praktijk, telefonisch nooit bereikbaar!Tussen 11.00 en 14.00 krijg je een bandje en van 15.00 tot 17.00 uur zijn ze dicht. Dan vraag je erom dat de mensen de spoedlijn gaan bellen, waar je...

1.7

28 april 2014 - Goedgekeurd door de redactie

Ik zou zeker dokter jansen aanbevelen aan me fam of vrienden. De dokter is vriendelijk, luisterd, lief voor me kinderen. Ik heb echt getroffen met dokter jansen.

9.3

23 april 2014 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer goede huisarts neem de tijd geef je goede informatie en hij wil je graag helpen en niet zomaar afwimpelen

9.8

14 april 2014 - Goedgekeurd door de redactie

Luisterd goed Leg de dingen goed uit en is zeer meelevend ik voel mij zeer bij hem op mijn gemak

27 februari 2014 - Goedgekeurd door de redactie

Dr.Jansen is een geweldige arts. ..heel betrokken, kundig, goede uitleg, goed voorbereid, en denkt mee. Laat je niet zomaar over aan een specialist, blijft betrokken! I.V.M. mijn ziekte komt hij elke...

4 februari 2014 - Goedgekeurd door de redactie

Prima huisarts, luistert goed heeft geduld, stuurt je verder als het echt nodig is, kundig, prettige intieme artsruimte. Helaas wat wisselende stemmingen van assistentes, niet bij allemaal....

8.3

1 oktober 2013 - Goedgekeurd door de redactie

Goede huisarts altijd kundig neemt geen risico en neemt ale kwalen serieus. 2 assistente's zijn super vriendelijk en aardig de 3e is een nors en niet altijd vriendelijk.

7.7

26 juni 2013 - Goedgekeurd door de redactie

Huisarts is uitstekend, luisterd goed. Maar om bij de huisarts te komen wordt je eerst geselecteerd door de assistente er zijn 2 assistentes die goed kunnen luisteren. maar er zijn er ook dan moet...

6.5

16 mei 2013 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn ervaring is positief, rustig persoon luister goed naar je en geef goed advies.

5 april 2013 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn beoordeling is zeer positief en ook zeker terecht. Deze huisarts is zeer goed in staat je de juiste weg te gaan, neemt geen onnodige risico's en verwijst goed door naar specialist. Een abolute...

4 februari 2013 - Goedgekeurd door de redactie

Dokter Jansen liet ons na telefonisch overleg langskomen met onze zieke kleinzoon. Vriendelijk en behulpzaam tewoordgestaan door de assistente. Vakkundig en vriendelijk geholpen door de huisarts....

27 augustus 2012 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer betrokken huisarts. Vriendelijke man die rust uitstraalt en luistert. Hij is nuchter. Geeft informatie over je klacht en laat je terug komen om te controleren hoe het gaat. Opmerkingen over...

7.5

12 april 2012 - Goedgekeurd door de redactie

De huisarts is zeer slecht bereikbaar. De assistent is onvriendelijk en onkundig. De assistant neemt de klachten niet serieus.

2.8

29 december 2011 - Goedgekeurd door de redactie

Kundig, neemt de tijd, stelt gerust, vriendelijk, legt veel uit. De beste huisarts die ik ooit gehad heb.

8.5

22 augustus 2011 - Goedgekeurd door de redactie

Kundige en betrokken huisarts; geeft bijzonder goed uitleg over wat er aan de hand kan zijn. Maakt soms een schets om meer begrip te kweken. De bereikbaarheid is lang niet optimaal, maar als je...

7.5
  • Waardeer deze zorgverlener

• Er zijn 3 waarderingen.