Waardering over Jansen, M.T.M., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Zuid-West - Haarlem op 13 februari 2013

5.5

Al met al een huisarts, die het te druk heeft, slecht luistert, en zijn oordeel al klaar heeft voordat jij je verhaal gedaan hebt. meedenken is niet zijn sterkste kant, even een "echte diagnose" stellen, daar fleurt hij van op! Belangstelling voor psychosociale zaken heeft hij niet. De praktijkaccomodatie is te klein. Ik heb een consult gehad in de gehorige, kleine keuken (2 bij 3?) waar ik staande mijn verhaal moest doen bij een huisarts in opleiding, omdat de huisarts pas over tig dagen een afspraak kon maken. Ook een heftige uitslag in mijn gezicht- kon niet meer werken- werd pas aanleiding over 4 dagen een afspraak te maken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jansen, M.T.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.