Waardering over Janssen, M.A., Huisartsenpraktijk GOED Ridderkerk, Huisartsenpraktijk M.A. Janssen - Ridderkerk op 8 januari 2017

1.5
  • Rugpijn

Mijn moeder verblijft in verpleeghuis Het Jasmijnhuis in Ridderkerk. Ze is jongdementerend (63) en kan zich niet meer goed uitdrukken in woorden. Na een valpartij drie weken terug werd dr. Janssen gebeld. Met tegenzin verscheen ze in het huis. Er zou niets aan de hand zijn. Paracetamol en weer door. Geen greintje vriendelijkheid in haar communicatie. Nauwelijks kennis van omgang met mensen met dementie. Al drie weken loopt mijn moeder schuin en er groeit een grote bobbel op haar rug. Opnieuw belde de verpleging met dr. Janssen. Weer not amused dat ze gebeld werd. Weer afgescheept met paracetamol. Inmiddels is de situatie van mijn moeder hartverscheurend. Vreselijke pijnen en gillen. Non-stop aan de paracetamol. Mijn moeder kan niet goed uitleggen waar de pijn zit door haar ziekte maar is normaal gesproken écht geen aansteller. Er is iets mis en we weten niet wat. Morgen gaat de verpleging dr. Janssen wederom bellen, wel met enige tegenzin want dr. Janssen is niet blij met huisbezoek. We zullen erop staan dat er foto's gemaakt worden. Ook als dat de nodige discussies oplevert. Dr. Janssen komt bij mij en mijn familie niet sympathiek over. Ze wil niet op huisbezoek en al helemaal niet buiten de gebruikelijke praktijkopeningstijden. Wij voelen ons niet serieus genomen. Ook de dames achter de telefoon zijn niet behulpzaam en hebben als hoofdmissie 'afpoeieren lastige klanten'. Vanuit mijn beroep ken ik veel huisartsen en ik ben écht verbaasd over de houding/instelling van deze praktijk en dr. Janssen. Onacceptabel. We gaan het nog eenmaal proberen met deze praktijk en anders starten wij een klachtenprocedure. Als je de mogelijkheid hebt om bij een andere huisarts in Ridderkerk klant te worden, doe dat dan. Als je ziek bent reken je op begrip, flexibiliteit en professionaliteit en dat is bij deze praktijk ver te zoeken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Janssen, M.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.