Huisarts Jaspers, D.A.

Huisarts

Geslacht
Vrouw
Er is 1 waardering
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Jaspers, D.A., Huisartsenpraktijk Huisartsen de Burgt - Barneveld op 1 juni 2016

Dokter jaspers verdiept zich echt in je. Luistert naar je en neemt de tijd voor je. Ze is buiten dat ontzettend laagdrempelig en vriendelijk! Wat je klacht ook is ze neemt alles serieus en toont interesse! Angsten of onzekerheden kan ze feilloos wegnemen door haar eigen manier van benaderen. Ik heb bij een andere huisarts gezeten waar het lopende band werk was en je met 5 minuten weer buiten stond. Daar voelde ik me totaal niet serieus genomen of op mijn gemak. Toen ik bij dokter jaspers kwam ging er een wereld voor me open, ik voelde me serieus genomen en je komt in een soort warm bad waar je echt word geholpen! Een dikke 10 voor haar als arts, haar manier van werken en haar lieve persoonlijkheid! Mijn kinderen zijn trouwens ook helemaal weg van haar, want ze is zo aardig! Ik zou haar aan iedereen aanbevelen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jaspers, D.A.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.