Waardering over Jong, A.J. de, Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk De Back en De Jong - De Bilt op 24 februari 2020

9.5

Wij kwamen van een andere huisarts waar je een nummer was.. Wat zijn wij blij met deze keuze als nieuwe huisarts. Dokter De Jong neemt de tijd om naar je te luisteren.Stelt je gerust en zegt eerlijk wat hij ervan denkt of vind.Heeft begrip en aandacht voor je, en belt nog even terug hoe het gaat. Ongekend voor ons en zo waardevol.Heeft goeie tips en wekt vertrouwen door zijn luisterend oor.Voor ons een geweldige huisarts die we eigenlijk jaren eerder hadden moeten hebben met de zorg van onze zoon die een beenmergtransplantatie moest ondergaan.Wij zijn blij met onze huisarts en de keuze die we gemaakt hebben.Naar deze huisarts ga je met een stuk minder spanning naar toe en durf je ook eerlijk te zeggen hoe of wat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jong, A.J. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.