Waardering over Jonge-Bakker, W.M. de, Huisartsenpraktijk Dierense Huisartsengroep Hagenau, Praktijk W.M. de Jonge-Bakker - Dieren op 2 oktober 2017

5.2

Ik ben al meerdere keren met klachten naar mijn huisarts gegaan maar werd steeds niet gehoord/behandeld. Daardoor ben ik ook al meerdere keren (met spoed) in het ziekenhuis beland. Bijvoorbeeld: mijn onbehandelde keelonsteking werd een beginnende longontsteking, een oorontsteking werd na meerdere niet werkende antibiotica (met vreselijke bijwerkingen) een gescheurd trommelvlies en mijn zwangerschapskwalen (HG) die niet serieus werden genomen zorgden uiteindelijk voor een opname in het ziekenhuis wegens ernstige uitdrogingsverschijnselen. Om over mijn 'huilbaby' die ernstige reflux bleek te hebben en dus ook uiteindelijk met een slokdarmbeschadiging in het ziekenhuis is komen te liggen maar niet te beginnen...

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jonge-Bakker, W.M. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.