Huisarts Jongh, A.C. de

Huisarts

Er is 1 waardering
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

30 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Helius MC, locatie Hellevoetsluis - Hellevoetsluis

21 juli 2018 - Geplaatst door de redactie

Vriendelijk personeel, altijd behulpzaam, arts neemt alle tijd voor mij.

9.5

9 november 2017 - Geplaatst door de redactie

Al 32 jaar mijn huisarts en hij heeft het altijd bij het juiste eind gehad. Ik zou deze man absoluut aanbevelen. Eerlijk, betrouwbaar, recht voor z'n raap. Je weet in elk geval waar je aan toe bent.

6 november 2017 - Geplaatst door de redactie

Fijne en moderne praktijk. Goede begeleiding van zowel huisarts alsmede praktijkondersteuning.

8.2

31 oktober 2017 - Geplaatst door de redactie

Goed gesprek gehad, aandachtig,rustgevend,goede diagnose.

9.2

31 oktober 2017 - Geplaatst door de redactie

Ik heb de dokter al sinds 1978. Ik zou me geen andere huisarts kunnen wensen, het is een top man.

31 mei 2016 - Geplaatst door de redactie

Als je om 8uur al een afspraak hebt is de arts al te laat. gemiddeld loopt de afspraak altijd minstens 30 / 45 min uit. Luisterd wel goed wat je zegt maar doet er meestal niks mee. Voelde me nooit...

5.8

6 februari 2016 - Geplaatst door de redactie

Keer op keer foute diagnose. Kan ook niet anders als je niet kan luisteren en voor dat patiënt uitgepraat is, steeds maar weer over jezelf begint.Heeft zelf blijkbaar ook geen vertrouwen in zijn...

3.0

24 november 2015 - Geplaatst door de redactie

Ik ben helemaal klaar met deze dokter. Wanneer ik mijn zorgen uit over klachten die ik heb, worden deze altijd weg gewimpeld. Ben geen een keer doorgestuurd door deze huisarts. In gesprekken stelt...

4.2

8 oktober 2015 - Geplaatst door de redactie

Assistentes zijn onbeleefd, nemen klachten niet serieus, zijn niet bereid met je mee te denken en voelen zich vervolgens aangevallen als je ze op hun gedrag aanspreekt. Klachten worden eenvoudig...

4.8

16 juli 2015 - Geplaatst door de redactie

Huisarts luistert slecht, duld geen tegenspraak, maakt ongeïnteresseerde indruk. Lange wachttijden, werkt nooit op tijd.

2.5

15 juni 2015 - Geplaatst door de redactie

bereikbaarheid is niet je van het, ben al 3 dagen bezig om te bellen!

2.0

22 februari 2015 - Geplaatst door de redactie

Een heel kundig huisarts die weet precies wat je hebt. Doet zijn best om je op je gemak te stellen en levert de juiste zorg. Het team in het algemeen is heel vriendelijk en denken mee om zo goed...

22 februari 2015 - Geplaatst door de redactie

Heel vriendelijk en sympathiek. Luistert en meedenkt. Neemt extra tijd voor je. Is verder gespecialiseerd in beweegingsapparaat en kan op dit gebied alle expertise bieden.

20 februari 2015 - Geplaatst door de redactie

Dokter de Jongh is een fijne huisarst die goed luisterd naar mijn klachten. Ik kwam met aanhoudende benauwdheidsklachten en werd goed geholpen. Zo heb ik nu niet tot weinig klachten met mijn...

9.7

4 februari 2015 - Geplaatst door de redactie

Zeer slechte huisarts! Luistert niet, weet het altijd beter, trekt al een conclusie voordat hij het hele verhaal gehoord heeft en neemt zijn patiënt totaal niet serieus! Tijdens ieder consult werd...

1.0

20 november 2014 - Geplaatst door de redactie

Klachten naar tevredenheid behandeld. eventuele na klachten werden naar behoren opgelost.

9.5

20 november 2014 - Geplaatst door de redactie

Hoort alles goed aan, geeft advies is meelevend

9.3

13 mei 2014 - Geplaatst door de redactie

Ik vind dit een hele slechte praktijk, de wachttijden bij het maken van een afspraak duurt gemiddeld van 3 a 7 dagen voor dat je terecht kan en als je dan een afspraak heb loop het altijd uit. De...

1.0

20 februari 2014 - Geplaatst door de redactie

Zeer goede ervaring met alles.

13 december 2013 - Geplaatst door de redactie

Ik ben al jaren patiënt bij deze dokter en heb een aardige vertrouwensband opgebouwd. Hij is nuchter en stelt je doorgaans op je gemak. Soms is de informatie over bijvoorbeeld een behandeling of...

7.0
  • Waardeer deze zorgverlener