Huisarts Jongh, A.C. de

Huisarts

Er is 1 waardering
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Jongh, A.C. de, Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Helius MC, locatie Hellevoetsluis - Hellevoetsluis op 24 november 2015

Overige aandoeningen

Ik ben helemaal klaar met deze dokter. Wanneer ik mijn zorgen uit over klachten die ik heb, worden deze altijd weg gewimpeld. Ben geen een keer doorgestuurd door deze huisarts. In gesprekken stelt hij zich arrogant op, wanneer je zelf een idee hebt wat het zou kunnen zijn, neemt hij dit niet aan. Bij klachten zal deze huisarts niet doorvragen of er andere klachten zijn om wellicht tot een diagnose te komen, maar verteld enkel waarom ik mij geen zorgen hoef te maken. Voel mij echt behandeld als of ik een hypochonder ben oid. Terwijl ik juist vaak veel te lang wacht om naar de dokter te gaan en uiteindelijk met een kluitje het riet in wordt gestuurd.. Ga dan ook de mogelijkheden onderzoeken om over te stappen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jongh, A.C. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.