Waardering over Jonkhoff, A.R., Huisartsenpraktijk Koningshoed, Huisartsenpraktijk Jonkhoff - Haarlem op 2 augustus 2012

9.5

Ben heel erg tevreden over Dr:Jonkhoff.Luisterd naar je problemen,en handelt snel en zijn oordeel in mijn geval altijd goed. In 2008 probleem met lopen (ademhaling) Geen idee dat het een hart probleem was maar de dokter wel. en op dit moment bij routine kontrolle in ziekenhuis naar huis dokter vewezen voor bloed armoede.Na onderzoek en ik had geen klachten. Moest ik meteen voor onderzoek naar het ziekenhuis.En weer had onze huisdokter gelijk.Daarom een pluim voor Dr:Jonkhoff. Ook zijn medewerkers zijn vriendelijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jonkhoff, A.R.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.