Waardering over Jorna, P.H., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Rosmalen - Rosmalen op 1 oktober 2018

2.5
  • Neurologische aandoeningen

1e bezoek aan deze huisarts als nieuwe patiënt ivm verhuizing. Ik wilde graag n verwijzing naar n gespecialiseerde kliniek. Er werd niet geluisterd naar mijn klachten.  Ik ben door   n verkeerde behandeling 23 jaar geleden erg ziek geworden.  Volgens hem was dit onzin en hij kwam met allerlei foutieve informatie gaf mij niet de kans uit te spreken en zei vervolgens dat ik er maar n mooie dag van moest maken. Ik zei dat dat erg zwaar was als je je zo ziek bent en je dagen grotendeels in bed besteed op 39 jarige leeftijd.  Er verscheen hierop n grote lach om zijn mond en riep me toe met extra ondertoon en volume ; goehoed zohoooo!  Ik heb me nog nooit zo vernederd gevoeld. Ik had n dubbele afspraak maar stond binnen enkele minuten  weer buiten Zijn vervanger die ik na bloedonderzoek trof omdat ik door deze arts nooit meer wil geholpen wil worden was gelukkig wel menselijk en meer bekend met mijn klachten en gaf ook toe er niet alles over te weten en graag mee wilde werken aan verwijzing voor n gespecialiseerd onderzoek.  Maar de arts in kwestie. Schandalig

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Jorna, P.H.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.