Waardering over Kersten, R.A.E.M., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Kersten - Capelle aan den IJssel op 12 juni 2012

6.5

Sinds gisterenochtend probeer ik hem of de assistente te bereiken. De hele ochtend van 8:30 tot 10:00 in gesprek. Keer of 15 geprobeerd. Daarna de hele dag verschillende bandjes. Of de assistente is in overleg met de dokter, of de dokter is visite rijden. Er is alleen een spoednummer. Voor andere zaken is deze arts onbereikbaar. Vanochtend iets na 08:00 krijg je wederom een bandje. De dokter houdt op dit moment zijn middagspreekuur. Beetje vroeg, verkeerde bandje. 08:10 alweer in gesprek tot inmiddels nu 09:30. Ik ga een andere arts zoeken. Telefonisch, als ie opneemt mag hij mijn arts worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kersten, R.A.E.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.