Waardering over Ketting-Stroet, L.G.M., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Nieuw Plettenburgh - Utrecht op 6 september 2011

6.2

Een goede huisarts die goed naar je luistert. Haar afspraken lopen uit, maar ze geeft je dan ook alle aandacht en dat is fijn. Ze is wel vergeetachtig. Het is mij voorgekomen dat ze 1. niet de juiste actie ondernam ivm de opvlamming van mijn chronische ziekte (pijnstillers ipv écht behandelen) en 2. de opvolgende telefonische afspraak tot 2 keer toe vergat! Gelukkig kon ik (inmiddels heel erg ziek) terecht bij een collega, die me direct doorstuurde naar het ziekenhuis... Haar afwachtende en laconieke houding vond ik erg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Ketting-Stroet, L.G.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.