Waardering over Ketting-Stroet, L.G.M., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Nieuw Plettenburgh - Utrecht op 4 maart 2019

• Psychische problemen

Ik ben erg angstig over artsen, maar mevr. Ketting-Stroet ervaar ik als een fijne huisarts. Ze neemt de tijd voor je en is zorgvuldig; ik voel me nooit met een kluitje in het riet gestuurd. Naar mijn idee toont ze ook oprechte interesse; ze vraagt hoe het met me gaat buiten de specifieke vraag waarvoor ik een afspraak heb gemaakt, en toont empathie wanneer ik het moeilijk heb. Het nieuwe gebouw is helder en ruim, een grote verbetering ten opzichte van de Detmoldstraat. Er is o.a. meer zitruimte in de wachtkamer en de praktijkruimtes zelf zijn groter en lichter. Het belangrijkste nadeel aan de afspraken met mevr. Ketting-Stroet is dat ze vaak uitlopen - de keerzijde van de zorgvuldigheid. Ik vind dat zelf niet zo erg, omdat ik weet dat ik daarna ook voldoende aandacht krijg. Maar voor mensen die een strakke planning hebben is dat misschien wat minder handig.

Bent u of werkt u voor Ketting-Stroet, L.G.M.? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.