Waardering over Knol, E.G., Huisartsenpraktijk Huisartsen De Verbinding, Gezondheidshuis Stadshagen - Zwolle op 1 oktober 2018

• Eierstokkanker

Een Uitermate goede arts , een arts die oren heeft en luistert en zeer goed zelfs luistert naar jouw problemen en daar ook de goede oplossingen bij zoekt. Als hij iets niet weet zoekt hij dat uit, kijk daar ligt het verschil, doen of je alles weet en fouten maakt of zeggen dat je er even in wil verdiepen om de juiste keuze en advies te geven. Dat is dokter Knol. Hij bied ons zekerheid en wat weer maakt dat je naar hem toegaat als het nodig is. Hij is ook bereikbaar via de site wat ook weer makkelijk is gaande simpele oplossingen van de vraag waar mee je zit. Waar ik mee eindigen wil is dat dr.Knol mij nu begeleid naar mijn einde daar ik eierstokkanker heb en ik voel mij veilig bij hem, zijn vervangers en het Team wat hij voor mij heeft samengesteld.  Dat is een Arts waar op ik mag bouwen. Dank je wel dr. Knol voor alles wat u voor mij en mijn man doet, dat is met geen pen te beschrijven. Van uit mijn hart " Laat het u goed gaan in uw verdere leven.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Knol, E.G.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.