Waardering over Koele, J.J., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk De Velden - Apeldoorn op 20 februari 2014

4.0

Geeft me keer op keer het gevoel dat je om elk wissewasje komt, terwijl ik zelden naar de huisarts ga. Wat dat betreft 180 graden tegenovergesteld aan zijn voorganger die dit wist en mijn klachten altijd zeer serieus nam. Meest gehoorde reactie op klachten "ach ja, iedereen heeft wel eens een pijntje, ik weet ook niet waar het vandaan komt, dus doe maar gewoon wat je nog wel kunt en als je last krijgt dan moet je daar maar mee stoppen". Ik sluit me dus volledig aan bij diegene die aangeeft dat hij zijn bevoegdheid waarschijnlijk bij een pakje boter heeft gekregen. Nu nog op zoek naar een andere huisarts. Ik ben in elk geval helemaal klaar met deze huisarts!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Koele, J.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.