Huisarts Kok, D.J.M.

Huisarts

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Kok, D.J.M., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk De Blauwe Jachthoorn, Praktijk Kok en Koster - Arnhem op 20 oktober 2016

Crohn en colitis ulcerosa

Vorig jaar ben ik ineens ziek geworden, ik was aan de diarree. Ik vroeg of ik misschien Colitis Ulcerosa kon hebben, mijn vader heeft deze ziekte. Haar antwoord was dat dit niet kon want ik was te oud (45 jaar) om deze ziekte te krijgen. Ik had volgens haar gewoon een buikgriep en die kon heel lang duren, Na weken lang zeuren werd ik door een andere huisarts doorgestuurd naar de maag/darm/leverarts. In totaal ben ik 10 weken aan de diarree geweest en na onderzoek in het ziekenhuis is gebleken dat ik wel degelijk Colitis Ulcerosa te hebben. En denk je dat mevrouw Kok hierover contact met mij heeft gezocht? Nee. Het ergste vond ik dat ik elke keer naar haar artsenpraktijk moest komen, terwijl ik aan de diarree was, moest ik maar een taxi nemen als ik niet kon fietsen. Terwijl ze wel elke dag bij mijn oude buurman op bezoek kwam. Schandalig hoe zij mij heeft behandeld. Ik ga nu zoeken naar een andere huisarts.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kok, D.J.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.