Huisarts Konijnenberg, S.E.M.

Huisarts

9 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
Centrum voor orthopedie en beweging Ortus.nu Kliniek voor Orthopedie en Echografie, locatie Veghel - Veghel

20 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

Waar je vroeger bij een gescheurde meniscus een MRI-scan en een kijkoperatie kreeg, diagnosteert ortus.nu de klachten direct via echografie en er volgt meteen een gerichte behandeling via een serie...

9.3

20 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

bij de echo zo gezien waar de spuit gezet moest worden , erg veel pijn bij het zetten maar dat was ik alweer vergeten toen ik weer huppelend naar buiten ging shapoo

9.7

2 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Erg duidelijk en heel professioneel

19 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik kon al op dezelfde dag terecht. Er werd meteen een diagnose gesteld en daardoor kon mijn behandeling meteen beginnen. Alles prima geregeld, een dikke 10.

9.8

5 april 2022 - Geplaatst door de redactie

Een verdiende 10 van mij! Fijne en persoonlijke aandacht. Ik ben op mijn gemak gesteld. En ondanks mijn angst voor spuiten, heb ik de behandeling als prettig ervaren. Er wordt niks opgedrongen, alles...

9 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik zou geen verbeterpunten op kunnen noemen, ik ben zeer tevreden over de behandeling van mijn Frozen Shoulder, de cortisone injectie werd gezet onder een echo waardoor de naald goed zichtbaar was en...

8 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Dr Stephan Konijnenberg is een fijne rustige arts die tijdens het echo onderzoek aangeeft wat er gezien wordt, in mijn geval was de verdenking van een peesontsteking nu helder in beeld door de...

17 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Na 10 dagen al een aanzienlijke verbetering, pijnklachten bij het uitoefenen van druk minder. En 's-avonds ook geen zwelling meer

9.9

8 januari 2022 - Geplaatst door de redactie

Na de afspraak met dhr. Konijnenberg meteen een diagnose en behandelplan. Duidelijke antwoorden en prettige manier van communiceren.

9.7
  • Waardeer deze zorgverlener

• Er zijn 12 waarderingen.