Waardering over Kool, H.E.J., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk H.E.J. Kool - Beverwijk op 30 juli 2012

3.8

Mijn ervaring met deze arts is niet al te best. ik zit sinds twee jaar bij deze arts, omdat mijn vriendin daar ook zit. Een aantal keren heb ik helaas mee gemaakt dat er geen of de verkeerde diagnose gesteld werd. Ook doorverwijzen naar een specialisatie is erg moelijk. Vaak loop je maanden met klachten. Krijg vaak het idee, dat ze hopen dat het vanzelf over gaat. In de praktijk van dokter Kool zit nog een huisarts gevestigd. Ook met deze huisarts loopt de communicatie niet altijd soepel. En krijg ik vaak het gevoel dat ik niet begrepen wordt. Helaas heeft deze praktijk geen manlijke arts in dienst wat soms wel eens prettig kan zijn. Kleine dingen die bij arts van zelf sprekend zouden moeten zijn, wordt vaak moeilijk over gedaan. Dus ben druk op zoek naar een andere arts. Maar helaas hebben artsen onderlinge afspraken dat ze elkaar patienten niet over nemen. Wat mega irritant is als je zoals ik geen goede ervaringen hebt. De assitente is aardig en behulpzaam, maar moet vaak eerst met de arts overleggen voordat ze actie onderneemt. Dus vaak als je 's ochtends belt, moet je 's middags nog een keer terug bellen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kool, H.E.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.