Huisarts Kooten, J.P. van

Huisarts

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Kooten, J.P. van, Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Vathorst - Amersfoort op 5 april 2017

Rugpijn

Mijn dochter van 15 heeft al een tijdje last van haar rug, ben met haar naar deze huisarts van Kooten gegaan, bij het gesprek bleek dat hij ons niet serieus nam, hij keek letterlijk op ons neer hij voelde zich hoger blijkbaar en toen mijn dochter haar hemd niet wilde uitrekken omdat ze niet in haar bh voor hem wil staan werd hij kwaad en nam ons kwalijk dat wij zijn professionaliteit in de weg zaten, hij had niet helemaal ongelijk maar de manier waarop stoorde ons heel erg, hij sprak niet hoe een huisarts tegen zijn patiënten hoort te praten. Ik heb nu ook totaal geen vertrouwen in hem en wil hem absoluut niet meer als mijn huisarts!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kooten, J.P. van? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.