Waardering over Koppejan, J.M., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Het Loo - Apeldoorn op 18 maart 2019

3.0

De dames aan de telefoon zijn goed getraind om de mensen die bellen af te schepen. Wanneer je in de beleving van Dr.Koppejan jong bent wordt er al snel van alles uitgesloten, terwijl leeftijd niet altijd een graadmeter is voor een ziekte.Bij een overlijden aangeven dat het een rot fase is waar je in zit en het wel overgaat. Een enkele keer moest ik hem zelf nog iets bijleren over een bepaalde afwijking, waarbij je eerst nog net niet voor gek wordt verklaard en vervolgens hij er toch op terug moest komen omdat een bloed onderzoek anders uitwees.En als je bij een ingreep vraagt om sterkere medicatie is het al snel een ongewoon verzoek.Iemand van het kastje naar de muur sturen is geen probleem.Al met al niet tevreden en het resulteert erin dat je deze arts gaat ontwijken.

Reactie van/namens Koppejan, J.M.

Geachte heer, mevrouw, Vervelend om te lezen dat u onze zorg op deze wijze hebt ervaren. Ik zou daarom graag met u in gesprek gaan. Via de redactie van Zorgkaart Nederland heb ik geprobeerd om met u in contact te komen. Jammer dat u te kennen hebt gegeven dit niet te willen. Mocht u alsnog bereid zijn hierover te praten, dan kan dat altijd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Koppejan, J.M.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.