Waardering over Kort, H.A.E. de, Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Nieuwenhoorn - Hellevoetsluis op 24 februari 2014

Zelf vind ik het erg belangrijk dat er geluisterd word en er tijd voor je word genomen. Ondanks dat het spreekuur dan weleens uit kan lopen is dat niet erg, want je weet dat ze straks ook voor jou de tijd neemt en niet gehaast zal doen om de tijd in te halen. Ze kan er echter weleens vanuit gaan dat je weet om bv zelf een fysio in te schakelen als je hoofdpijn hebt die vanuit je schouder blijkt te komen. Of als we nog 2 weken met medicatie aankijken dan wel een vervolgrecept mee te geven of te vertellen die te bestellen. Ze luistert goed en geeft mij het gevoel dat ik serieus word genomen en ik alles kan vragen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kort, H.A.E. de? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.