Huisarts Kreuger, M.J.O.

Huisarts

Er zijn 13 waarderingen Waarderen

Waardering over Kreuger, M.J.O., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk M.J.O. Kreuger - Bovenkarspel op 8 november 2017

Botbreuken

Heb niet de illusie dat dit iets zal veranderen maar wil toch mijn klacht delen. Bij sporten heb ik een pijnlijke blessure aan mijn enkel opgelopen. Ik heb contact opgenomen met mijn huisarts Kreuger. Ik kwam niet verder dan de telefoniste die vertelde dat ik niet langs hoefde te komen, 2 dagen rust en het zou wel goed komen. Na 2 dagen weer gebeld en moeten aandringen om toch langs te mogen komen. Mij werd verteld dat de dokter had geen tijd maar de assistente zou wel even kunnen kijken. In de praktijk aangekomen bleek toch wel dat het verstandig was om een röntgenfoto te laten maken. Resultaat was een gebroken kuitbeen vlak boven mijn enkel. Mijn enkel was zo opgezwollen dat er geen gips gezet kon worden. Ik heb dus 2 dagen onnodig met een gebroken enkel gezeten omdat de huisartsen praktijk Kreuger geen tijd had om mij langs te laten komen. We haden een fantastische huisarts Nieuwedijk maar in de vervanger ben ik het vertrouwen kwijt. Huisarts Kreuger krijg je sowieso bijna nooit te spreken, we gaan dan op zoek naar een andere huisarts.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kreuger, M.J.O.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.