Huisarts Kreuger, M.J.O.

Huisarts

Er zijn 13 waarderingen Waarderen

Waardering over Kreuger, M.J.O., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk M.J.O. Kreuger - Bovenkarspel op 8 november 2017

Psychische problemen

Het was lastig om afspraken te maken met dr. Kreuger zelf. Maar nadat we hebben uitgesproken naar elkaar wat onze verwachtingen wederzijds waren is dit ten goede gekeerd. Dr. Kreuger komt serieus en toch blij over, wat plezierig is in de omgang. Verder doet zij  duidelijk haar best om dingen die niet goed zijn gegaan de volgende keer te voorkomen, en dat lukt. Zij is regulier ingesteld maar wijst alternatief niet af. Ze loopt ook een tandje harder als ze de noodzaak in de gaten heeft en houdt zich dan niet aan het urenprotocol. Ook gebruikt zij de verkorte wegen binnen haar netwerk ten gunste van de cliënt. Dat is fijn. Ik vind ook dat zij goed luistert en meedenkt. Zij wordt wel wat wrevelig als het te lang duurt allemaal. Wat niet altijd fijn is maar wel logisch gezien de volle wachtkamer en werkdruk. Vanaf de eerste ontmoeting die behoorlijk moeizaam ging tot nu is er duidelijk een zeer positieve ontwikkeling merkbaar. Dat is mooi en heel fijn. Daarom zou ik deze praktijk wel aanbevelen. Iemand die openlijk bereid is zich ten gunste te ontwikkelen verdiend een pluim. En voor zover ik heb ervaren is ze ook gewoon een goede arts met prima zicht op de zaken.Locatie komt kil en suf over maar er hoeft dan ook niemand in te wonen.Assistentes doen duidelijk hun best. Komen niet altijd hun afspraken na maar lossen het wel weer op als je ze erop aanspreekt. Fijn is dat ze vriendelijk blijven. Nadeel is dat er nergens een email adres is te vinden is van de praktijk en dat is niet handig in het kader van informatieverstrekking.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kreuger, M.J.O.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.