Huisarts Kuijs, N.J.

Huisarts

Er is 1 waardering
Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Kuijs, N.J., Huisartsenpraktijk Huisartsen Om de Noord, Praktijk Kuijs - Hoogkarspel op 26 juli 2014

Overige aandoeningen

Dr. Kuijs is een huisarts waar menig huisarts nog wat van zou kunnen leren. Dr. Kuijs, is rustig, luistert goed en stelt je op je gemak. Je bent altijd enigszins gespannen als je naar de huisarts gaat maar bij deze man hoef je dat echt niet te zijn. Zelfs als je denkt dat je een rare vraag stelt en je het eigenlijk wel gênant vindt dan kun je bij deze arts terecht. Ook kun je duidelijk je eigen mening geven. Geen arts op een voetstuk dus. Mijn gezin en ik zijn al jaren bij deze arts en we zijn er allemaal heel tevreden mee. Ik moet er niet aan denken dat hij zou stoppen of zou gaan verhuizen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kuijs, N.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.