Waardering over Kuiper, C.A.G., Huisartsenpraktijk Leonard Springer Huisartsen, Praktijk Kuiper - Haarlem op 15 juni 2012

4.7

Helaas hebben wij meerdere matige ervaringen met Dokter Kuiper (bij Dokter v/d Ende (zelfde praktijk) is dit heel anders). Het standaard antwoord dat je krijgt na het uitleggen van de klacht is: kijk het nog een week aan, het gaat vanzelf over. Mijn zoon van 2 had eens duidelijk een ontsteking in zijn systeem, 40 graden koorts, pijn e.d. en we werden toen zelfs weggestuurd met het antwoord 'kijk het aan, je mag paracetamol geven'. Zelfs met het berekenen van de geboortedatum zat ze een maand verkeerd. Ook werd er door een stagiaire eens een foute dosering voorgeschreven van een medicatie. Al met al een dokter die we niet kunnen aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kuiper, C.A.G.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.