Huisarts Lampaert, U.J.

Huisarts

Deze zorgverlener heeft te weinig waarderingen.

Waardering over Lampaert, U.J., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk U.J. Lampaert - Veenendaal op 29 juni 2018

Er werd onbegripvol en geen rekening gehouden met overmacht. Assistente gaf aan dat ik vrij was om over te stappen naar een andere huisarts.Dokter Lampaert is een goede dokter en luistert ook heel goed. Dokter Smeenk komt heel onzeker over in haar vakgebied. niet bepaal een fijn gevoel voor de patiënt, Had ook aangegeven dat als ik een afspraak maak dat deze bij dokter Lampaert zou zijn.Ik ga zeker overstappen naar een andere huisartsenpraktijk

Reactie van/namens Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk U.J. Lampaert - Veenendaal

Goedendag,
Bedankt voor uw recensie.Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden was met onze zorg. Wij geven altijd onze patiënten het advies, als ze ergens niet tevreden over zijn , om dit bespreekbaar te maken met de arts.
Wij willen u daarom ook vragen om contact op te nemen met de praktijk. Zodat wij een afspraak met de arts hierover kunnen inplannen.

Met vriendelijke groeten,

Het team van huisartsenpraktijk U.J. Lampaert

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Lampaert, U.J.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.