Huisarts Landsmeer, M.B.

Huisarts

Er zijn nog geen waarderingen Waarderen

Waardering over Landsmeer, M.B., Huisartsenpraktijk Huisartsenpraktijk Florijn - Leiderdorp op 9 oktober 2012

Ik ben bijna dertig jaar patiënt geweest van Dr. Landsmeer maar toen ik ernstig ziek werd en bijna een jaar ziek geweest ben, heeft Dr. Landsmeer niet naar me omgekeken. Luisterde niet naar me,stuurde me naar de fysiotherapeut omdat hij geen kennis van zaken had over mijn ziekte en zich daar ook niet mee bezig heeft willen houden.Hij heeft me uiteindelijk op uitdrukkelijk aandringen van mijzelf doorgestuurd naar een neuroloog en oogarts. Uiteindelijk heb ik zelf de diagnose gesteld en samen met mijn zuster de therapie. Ik heb Dr. Landsmeer een lange brief gestuurd en heb daarin ook geschreven dat ik een andere huisarts heb gevonden. Hij heeft op deze brief nooit gereageerd, zelfs niet dat hij hem ontvangen heeft! Ik zeg altijd, niemand hoeft naar mij om te kijken als ik ziek ben, maar mijn huisarts wel!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Landsmeer, M.B.? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.